آرنولد شوارتزگر
 
درباره وبلاگ


هدیه ای از طرف متیلدا
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

تریا سینما
شیشه کوچیک عمر سینمای جهان وبلاگ کوچیک منه




پروژه بعدی غول آهنی ترمیناتور

آرنولد  شوارتزنگر به زودی در فیلمی با عنوان “با بال‌هایی همچون فرشته” نقش‌آفرینی می‌کند. رندال والاس فیلمنامه “با بال‌هایی همچون فرشته” را نوشته است. در کارنامه این فیلمنامه نویس نگارش فیلمنامه‌هایی چون “شجاع دل” ،‌”زمانی سرباز بودیم” و “مردی با نقاب آهنین” دیده می‌شود.این فیلمنامه نزدیک به ده سال در بایگانی خاک می‌خورد و اکنون قرار است جلوی دوربین برود. آرنولد شوارتزنگر در این فیلم نقش سربازی آلمانی به نام اوسترمن را بازی می‌کند که در خلال جنگ جهانی دوم از فرامین سر پیچی کرده و یک اسیر جنگی را فراری می‌دهد. گروهی معتقدند آرنولد شصت و چند ساله دیگر برای ایفای این نقش مناسب نیست. خود آرنولد در این باره می‌گوید: نبردهای سنگین و صحنه‌های پر تحرک دیگر برای من مناسب نیست. در آینده باید نقش‌هایی متناسب با سن و سالم را انتخاب کنم. کلینت ایستوود هم همین روش را در پیش گرفت. در فیلم" بال‌هایی همچون فرشته "نقش یک کهنه سرباز را بر عهده دارم. اما هنوز هم این نقش برای من جوان است.آرنولد شوارتزنگر این روزها مشغول مطالعه دو فیلمنامه دیگر هم هست که گفته می‌شود با پرسونای شناخته شده بازیگری او در گذشته تفاوت‌هایی عمده دارد.از آرنولد فیلم یکبار مصرفها(قسمت دوم) 27 مرداد اکران میشود او همچنین فیلم وسترن آخرین ایستادگی را به تازگی به اتمام رسانده است. او هم اکنون در حال بازی در فیلم مقبره است که سال بعد اکران میشود.او در این فیلم همبازی همکار قدیمیش استالونه است.



نظرات شما عزیزان:

سرنا
ساعت18:21---29 ارديبهشت 1391
چه عکسای با مزه ای این پایینه! عاشقشون شدم هر روز میآم وبلاگتون که اینا رو ببینم لپ 2تای اولی رو بکشم
کدوم عکسا؟ نکنه لپه برد پیتو میخای بکشی!!!!!!!!!!!!


سرنا
ساعت18:19---29 ارديبهشت 1391
اااااااااااهی! این چه عکسی بود؟ میگم میخواید یکم درمورد نقش یهود در فیلمای هالیوودی تحقیق کنید؟ که ما هم بخونیم؟ آقای رائفی پور یه چیزای بوداری میگفت...این رائفی پور کیه هر جا میریم همه از اون حرف میزنند منتقد سینماس؟ من میترسم مطلبی چیزی در این مورد تو وبلاگ خودمون بزارم جنجال بشه..خودت میدونی که من از نظر سیاسی جبهه ام یه کم با بچه های کلاس متفاوته. حال و حوصله این دستوریو ندارم....

haDI
ساعت21:18---27 ارديبهشت 1391
استالونه...وندام...
فقط استالونه....وندامم نه........عشق اولین خونم...و اون دیالوگه معروفش که میگه جایی که قانون وایمیسه اونجا کار من شروع میشه......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:36 ::  نويسنده : مجتبی