بیکارترین هنرپیشه هالیوود
 
درباره وبلاگ


هدیه ای از طرف متیلدا
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

تریا سینما
شیشه کوچیک عمر سینمای جهان وبلاگ کوچیک منه




 در سال 1998، قاضی دادگاه، پدر کالکین که مدیر برنامه های فرزندش بود را اخراج کرد و اختیار ثروت این پسر کوچک را در اختیار یک حسابدار سپرد. پس از یک وقفه ی چندساله، او در سال 2000 به عالم سینما بازگشت. اما هیچکدام از فیلم های دیگر وی به موفقیت "تنها در خانه" نرسید.وی چندی پیش گفت: من بیکارترین بازیگری هستم که می می شناسم.در سال 2004، پلیس خودرویی را که وی در آن مسافر بود را متوقف کرد و در آن نیم انس ماریجوانا و چندین برگ قرص زاناکس پیدا کرد.او در داگاه مجرم شناخته شد و به یکسال حکم تغزیری برای هرکدام از جرم هایش محکوم شد. وی همچنین مجبور به پرداخت جریمه 540 هزار دلاری شد.وی با راچل مینر در سال 98 ازدواج کرد و تنها 4 سال بعد در سال 2002 از او جدا شد.وی رابطه ی نزدیکی با مایکل جسکون داشت و حتی در دادگاه مایکل جکسون در سال 2005 حاضر شد و از او دفاع کرد.  

بیکارترین بازیگر هالیوود کیست؟

 ظاهر نه چندان خوشایند وی، باعث نگرانی طرفداران کالکین شده است. سخنگوی کالکین در واکنش به این نگرانی ها گفت: هیچ نگرانی وجود ندارد و او در سلامتی کامل قرار دارد.وی زمانی بزرگترین و موفقترین بازیگر کودک هالیوود بود و 4 میلیون دلار بابت بازی در فیلمی به نام "ریچی ریچی" در سال 94 گرفت. 

بیکارترین بازیگر هالیوود کیست؟

  اما این بازیگر جوان پس از مدتی با مشکلاتی مواجه شد و با از دست دادن چندین نفر از نزدیکانش رو به رو شد. در ابتدا داکوتا خواهرش در تصادف خودرو جانش را از دست داد و سپس جنیفر ادامسون خواهر ناتنی اش به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت.پس از این جریان ها، دوران بازیگری او با اختلاف مالی بین والدینش متوقف شد.

بیکارترین بازیگر هالیوود کیست؟

 




نظرات شما عزیزان:

hadi
ساعت3:06---7 ارديبهشت 1391
عجب!!! مثال پارادوکسش ناتالی پورتمن... اون کجا و کالکین کجا...
مایکل فاسبندر و دی کاپریو رو هم اضافه کن


بابک
ساعت20:49---5 ارديبهشت 1391
همون بهتر که نابود شد .آخه چجوری یه نفر به این کوچیکی میتونه ترتیب آدم های بزرگ را بده.نه چه جوری می تونه ... قیافشا نگاه کن مثل آدم های ج... استغفراله.
احساس نمیکنی فیلم کمدیه؟ اگه آدم بزرگ بود که دیه خنده دار نبود.............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:کالکین,هالیوود,بیکارترین,ریچی,جکسون,, :: 17:23 ::  نويسنده : مجتبی