علی استون اسم جدید پسر الویر استون
 
درباره وبلاگ


هدیه ای از طرف متیلدا
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

تریا سینما
شیشه کوچیک عمر سینمای جهان وبلاگ کوچیک منه




به گزارش جهان، "شان استون" به دین اسلام مشرف شد. وی پس از آنکه اسلام آورد نام "علی" را برای خود انتخاب کرد و در این باره به خبرگزاري دانشجو گفت: هميشه نماد شمشير مولا علي (ع) را به دور گردنم دارم؛ چون شمشير عدالت است.

پسر اليور استون، كارگردان معروف هاليوود در ادامه بيان داشت: يك دوست شيعه اين نشان شمشير را براي محافظت به من داد و من هميشه براي حفاظت از خودم و قدرتي كه اين گردنبند به من مي‌دهد، آن را بر گردن دارم.

استون در خصوص اينكه كدام ويژگي‌ حضرت علي (ع) او را جذب كرده است، گفت: وفاداري به حضرت محمد (ص) و خداوند و عدالت و خردمندي و جنگاوري از ويژگي‌هايي بود كه مرا جذب مولاي شيعيان كرد.

وي ادامه داد: با توجه به دوستان مسلماني كه داشتم، به اسلام علاقه‌مند بودم و مي دانستم كه حضرت محمد (ص) آخرين پيامبر خداست؛ براي همين مطالعه زيادي كردم تا بتوانم اين راه را ادامه دهم.

استون درباره فضاي حاكم بر هاليوود و اتفاقي كه براي ادواردو آنيلي افتاد، گفت: كسي كه به خداوند اعتقاد دارد از هيچ چيز نمي‌ترسد؛ من نيز به هيچ وجه ترسي از شهادت ندارم تا زماني كه خداوند پشتيبان من است.

وي همچنين بيان داشت: اولين نمازم را در امامزاده داوود خواندم؛ قبلاً چندين بار اين احساس روحاني را با دوستان مسلمانم تجربه كرده بودم؛ وقتي كه يك رابطه مستقيم با خدا توسط نماز ايجاد مي‌شود، حال خوبي به انسان دست مي‌دهد كه وصف نشدني است.

استون در خصوص ساختن فيلمي در مورد مسلمانان با توجه به فضاي منفي كه در هاليوود نسبت به مسلمانان وجود دارد، گفت: براي ساختن فيلم به ايران آمده‌ام، چند مورد فیلم ساخته و در مورد زندگي مولانا و عاشورا نیز فیلم هایی در دست ساخت دارم.

وي در پايان در مورد وصف عاشورا گفت: در حال مطالعه در مورد اين روز بزرگ هستم، اما در يك كلام اين روز، روز عشق است.

 


نظرات شما عزیزان:

استار
ساعت1:17---4 اسفند 1390
سینمایی هستید اما باشگاه وبم نمیایید .چند بار گفتم لینکم را تغییر دهید



سر هم نمیزنید جوابم را نمیدهید .شما باشید چه فکر میکنیدحالا چرا میزنی؟ بابا من همیشه هر پستی که میزاری برات نظر میزارم تازه نیس شمام خیلی از این ورا میای..لینکتم میکنم آسمان پنجم دیه چی؟.......


کیمیا
ساعت22:37---3 اسفند 1390
نظرت راجب تبادل لینک چیه؟
good....
شما لینک شدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:شان استون,علی استون,الیور استون,مسلمان شدن هالیوودیها,, :: 14:22 ::  نويسنده : مجتبی