حضور استتهام در فیلم مرغ مگس خوار
 
درباره وبلاگ


هدیه ای از طرف متیلدا
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

تریا سینما
شیشه کوچیک عمر سینمای جهان وبلاگ کوچیک منه




               << بریتانیایی کچل با فیلم مرغ مگس خوار در راه است >>

گفته شده که "جیسون استاتهام" قرار است در فیلمی با نام Hummingbird (به معنی مرغ مگس خوار!) حضور پیدا کند .

همانطور که احتمالاً تابحال حدس زده اید ،فیلم در ژانر اکشن ساخته خواهد شد و طبق معمول استاتهام در نقش اصلی بازی خواهد کرد.

شخصیت او در فیلم همانی است که در سالهای اخیر بارها از او دیده ایم، وی قرار است نقش مامور اسبق نیروهای ویژه را بازی  کند که با باند های خلافکار زیر زمینی شهر لندن می جنگد و عملا تبدیل به فرشته مرگ آنها می شود.

اطلاعات زیادی از فیلم دردسترس نیست فقط می دانیم که فیلم نامه نویس "استیون نایت" است و هنوز چیزی در مورد تاریخ اکران و سایر بازیگران منتشر نشده است.



نظرات شما عزیزان:

بابک
ساعت20:49---13 اسفند 1390
هر دو فیلم را درست گفتی .من هم فیلم آن دختر کور را دیدم .خیلی مزخرف بود.من کلا از این فیلم هایی که یه نفر به تنهایی ترتیب تمام نقش منفی ها را میده خو شم نمیاد.مثلا در فیلم های جان سخت با این که خیلی قشنگ بود آرزو داشتم بروس ویلیس بمیره.تو فیلم امپراتور دریا هم از جانگ بگو بدم می آمد ...بهم می گن منفی دوست ولی آخر فیلم جایی برای پیرمرد ها نیست را دوست داشتم .را ستی بازیگر نقش اصلیش برای بازی تو این فیلم 10 میلیون دلار دست مزد گرفته....
ین بازیگر اسم داره اسمشم جاش برولینه..همون نقش اول طلسم شدگانه که مالکویچ نقش منفیش بود فیلمشو انگاری بهت دادم..وسترن بود...


بابک
ساعت23:36---11 اسفند 1390
راستی یه فیلم که اسمش دقیقا یادم نیست ولی احتملا پرواز 764 بود خیلی مزخرف بود.8 _ 9تا تبهکار حرفه ای یه هواپیمای مسافر بری را تو هوا می دزدن بعد مهماندار هوا پیما یکی یکیشونا میکشه و هواپیما و مسافراشا صحیح و سالم نجات میده!!!
آره دیدم موافقم.....یه فیلم دیگه ام بود چنتا زندانی فرارذی (یعنی حرفه ای) میریزن تو خونه یه دختر کور...کوره همشونو به سلاخی میکشه......


بابک
ساعت23:26---11 اسفند 1390
راستش یکی از فیلم هایی که بعدش از خریدنش خیلی پشیمون شدم (ماورا طبیعت) بود.تازه پارسال سری دومشم ساختن با کمال تعجب!!
همون که یارو با دوربین خودش از خانواده اش فیلمبرداری میکنه بعد جن و اینا میاند؟


بابک
ساعت23:15---10 اسفند 1390
فعلا چند تا از بهترین ها شا می گم تا بعدا در مورد بدترین هاش فکر کنم.نابودگر 2 آواتار رستگاری مرد خانواده دره ی روشنایی .... تو چی؟
خودت میدونی لازم به گفتن نیست فقط به همون فهرست قبلیه باشگاه مشتزنی رو اضافه کن...یه باره دیه می پرسم بدترین فیلمی که تاحالا دیدی؟


بابک
ساعت21:32---9 اسفند 1390
دیالوگ از زبان جوزف گوردن بود .اسم فیلم هشر بودبه کارگردانی اسپنسر ساسر.بجز گوردن ناتالی پورتمن که نمی توان او را بازیگری پرکار و حرفه ای به حساب آورد در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.ناتالی پورتمن در فیلم ماندگار leon در نوجوانی هم بازی بازی گر فرانسوی محبوب ژان رنو شده بود.درونمایه ی فیلم دعوت به زندگی بی بند و بار آمریکایی است.ای درو نمایه که به تازگی در فیلم های زیادی در دنیای هالیوود به چشم می خورد ما را به استفاده از تمام فرصت های زندگییمان می کند.در یک کلام به ما میگوید هر کاری و هر گناهی که عشقت می کشه بکن کاری به عواقبش نداشته باش.دیالوگت را بگو.
بابا اطلاعات !!!!........این جوری فایده نداره من از کجا بدونم اون فیلم که دیالوگ توشه رو دیدی یا نه؟ و این که تا صد سال دیگه نه تو میتونی دیالوگای منو بگی نه من میتونم دیالوگای تو رو بگم.....به نظرت بدترین فیلمی که تاحا دیدی چی بوده؟


بابک
ساعت21:54---8 اسفند 1390
نه متاسفانه این فیلم را مشاهده نکردم .

دیالوگ من (وقتی بارون می یاد می تونی دو تا کار کنی یا تو خونت بمونی و از پشت پنجره بارون را نگاه کنی یا این که بری بیرون و خیس شی!)
نمیدونم......


بابک
ساعت20:47---7 اسفند 1390
نمیدونم.یعنی فکر نکنم اصلا فیلم را دیده باشم.اگه فیلم را ندیده باشم امتیازی نمیگیری.راستی می خوام یه بخش تو وبلاگت با نام سکانس برتر بذارم.جواب را بگو تا من دیالوگم را بگم.
خاک تو سرت ...پدرخوانده رو ندیدی................. همه عمرت درفناست...جایی نگی بهت میخندندا....


بابک
ساعت20:38---6 اسفند 1390
راستی یادم رفت بگم کارگردان این فیلم یکی از فیلم های مورد علاقه ات با نام مسیر سبز با بازی تام هنگس را هم ساخته است.
این تک تیرندازه تو سرباز رایان تو مسیر سبزم بود.....مایکل کراک بی قواره سیاهم بود... دیالوگ من:: این پیشنهادیه که نمیتونی ردش کنی...وگرنه امشبو باید کنار ماهیا بخوابی... یعنی آسونتر از این دیالوگ تو کل فیلمای دنیا وجود نداش یعنی آدمای ماقبل تاریخم این فیلمو این دیالوگو شنیدن....


بابک
ساعت20:34---6 اسفند 1390
نه اسم فیلم رستگاری بود .دیالوگ از زبان باب گانتن (نورتون،رییس زندان)بود.

رستگاری فیلمی به کارگردانی فرانک داربوت محصول 1994 آمریکا است.این فیلم نامزد هفت جایزه اسکار شد (بهترین فیلم،بهترین بازی ،بهترین موزیک و...)این فیلم در حال حاضر در لیست 250 فیلم برتر تارخ سینما در سایت IMOB رتبه ی اول را به خود اختصاص داده. به نظر من برو یه با دیگه نگاش کن همین طور تو خواننده ی گرامی. در ضمن غلط های من بیشتر تایپی هستن ولی مال تو (در مسیجات) از کمبود دانش ناشی میشه.راستی این روزها از شبکه ی شما دارن فیلم ارباب حلقها را پخش می کنند .برای طالباش.
خوبه حالا...کار و زندگی نداری میری تو گوگل سرچ میکنی این اطلاعات بنجلو پیدا میکنی...منو که میبینی مادرزادی اطلاعاتم زیاده........ اما حالا تو ذوقت نخوره ...باریکلا آقا بابک..راسی چرا از طریق وروود اعضا نمیری خبر بزاری مگه عضو نیسی؟


بابک
ساعت22:18---4 اسفند 1390
این مکالمه به دلیل تعصب ما به بازیگران مورد علاقه ی خود به نتیجهی سازنده ای بدل نمیشود مثل این میمونه که تو با این که تیمت تو دربی سه تا گل تو 10 دقیقه از یه تیم 10 نفره خورد بازم ازش طرفطاری میکنی.بهتره برای اینکه ثابت کنیم که تو فیلم شاخ تره یه بازی کنیم .بازی این طوریه که من یه دیالوگ برجسته و منحصر به فرد تو یه فیلمی که می دو نم جفتمو ن دیدیم میگم و بعد تو اسم فیلما میگی .اون وقط میشه یک به هیچ به نفع تو .بعد تو دیالوگتا برام بذار.اولین دیالوگ کتاب الی ولی مطمئن نیستم.....
بابک جان عزیزم وقت درسته.....نظر که میخای بدی یه نگاه روش بنداز اون وقت ارسالش کن....


بابک
ساعت20:51---3 اسفند 1390
اگه فکر می کنی سبک استتهام اکشن محضه بهتره فیلمایی مثل بی نظمی و جنگ را از اون ببینی .تازه چرا این قدر عجولی صبر کن استتهام به تجربه ی رنو برسه مجسمه و مدال هم میبره .استتهام تو طلوع پیشرفته ولی رنو تو سراشیبی بازنشستگی .تو میگی تو هالییود کسی به استتهام محل نمیزاره در حالی که الان ریز درشت کارگردانا (البته بجز چند تا از عتیقه هاشون )از استتهام برای فروش بیشتر فیلماشون دعوت میکنن . نمونش همین سیلوستر استالونه معروف به رامبو که به تازگی پا به عرصه ی کارگردانی گذاشته...
بابا چرا حالیت نمیشه؟این دوتا کاری به هم ندارن مثه این می مونه که که یه دروازه بان رو با یه مهاجم مقایسه کنی...اصلا سبکشون جداس حالا تو هی بگو اون پیره اون نمیدونم چی چی....اما بزار برا محض اطلاعت بگم که آخرین باری که یه بازیگر اکشن برای یه فیلم هیجان انگیز اسکار گرفت 1976 راکی بود که اونم نه اکشن بود نه هیجان انگیز فقط ورزشی بود یه جورایی اصلا هیچ بازیگر اکشنی حتی اون اسطوره ای هاشون مثه هریسون فورد،استالونه و ... حتی تو دوران اوج هم نتونستن اسکار بگیرن اگه تو یکیشونو پیدا کردی هر چی گفتی قبول......


بابک
ساعت21:14---2 اسفند 1390
همین بریتانیایی کچل قبلا قهرمان اتومبیل رانی فرمول 1 بوده .چند مدال در ورزش شنا هم داره.یه مدتم به عنوان مانکن لباس فعالیت داشه .حالا هم که یکی از ستاره های هالیووده.

این بهتره یا اون پان رنو در حال تجزییه ی تو؟
آخه عزیز من کسی که تو هالیوود به سوابق ورزشی یه بازیگر کار نداره اون کسی شاخ تره که تو ویترینه خونش پره مجسمه های اسکار و گلدون گلوب باشه که استتهامه شما حتی تو یکیشم برای هیچ فیلمی نامزد نشده چه برسه که بخاد جایزه ببره قبول نداری برو سرچ کن........در ضمن ژان رنو صحیحه نه پان رنو


ثریا عظیمی
ساعت14:18---2 اسفند 1390
آقای طغیانی چه طرز صحبت با یک شهروند انگلیسیه؟بریتانیایی کچل یعنی چه.....
حالا چرا میزنی......خب لقبیه که همه تو سینما و هالیوود بهش دادند به من چه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:جیسون استتهام,فیلمهای جدید,مرغ مگس خوار,, :: 14:2 ::  نويسنده : مجتبی